Батсүх - Чи наддаа ганц


Чин зүрхны нэгэн тал миний цээжинд цохилон гийж
Чихэн дээр минь энхрий зөөлхөнөөр чи минь хааяа шивнэдэг.
Танил болсон тэр нэгэн дууг хичнээн удаа сонссон ч
Үнэндээ надад анхны юм шиг шинэхэн санагддаг.
Гарыг чинь зөөлөн атган чамдаа хайраа яримаар
Гэрэлт наран мандтал хоёулаа хамтдаа.


Чи наддаа ганц, чи наддаа ганц, эргэлзээгүй чи наддаа цорын ганцхан.
Би чамгүйгээр гэрэл гэгээгүй, чамдаа үргэлж би шинээр дуралдаг
Нэгэн биений хоёр тал бидний хайранд яваа гээд
Нүдэн дээр минь энхрий зөөлнөөр чи минь хааяа үнсдэгсэн
Танил болсон тэр нэгэн уруулыг хичнээн олон үнссэн ч
Үнэндээ дахин олдохгүй наддаа цорын ганцхан
Хүрэх газраа хүрэх хүртэл чамайгаа би орхихгүй ээ
Хорвоогын эцсийн хормыг хүртэл хамт.
Чи наддаа ганц, чи наддаа ганц, эргэлзээгүй чи наддаа цорын ганцхан.
Би чамгүйгээр гэрэл гэгээгүй, чамдаа үргэлж би шинэээр дуралдаг.
Чамдаа үргэлж шинээр би дуралдаг
Чамдаа үргэлж шинээр би дуралдаг
Хүрэх газараа хүрэх хүртэл чамайгаа би орхихгүй ээ
Хорвоогын эцсийн хормыг хүртэл хамт.
Чи наддаа ганц, чи наддаа ганц, эргэлзээгүй чи наддаа цорын ганцхан.
Би чамгүйгээр гэрэл гэгээгүй, чамдаа үргэлж би шинэээр дуралдаг.



[видеoг татах бол ЭНД дар]


Written by

0 Сэтгэгдэл: